spot_img
spot_img
Homeយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារតើ Curiosity Marketing គឺជាអ្វី?

តើ Curiosity Marketing គឺជាអ្វី?

-

Curiosity Marketing គឺជាយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារដែលនាំមកនូវការចង់ដឹងចង់ឃើញ ដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍របស់អតិថិជន ចង់ដឹង ចង់សាកល្បងទិញផលិតផល ឬសេវាកម្ម។ នេះជាការវិភាគនៃយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារនេះ៖

របៀបដែលវាដំណើរការ៖

  • Spark Curiosity៖ គោលការណ៍ស្នូលគឺដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍ទស្សនិកជនរបស់អ្នកដោយបង្ហាញពួកគេជាមួយនឹងអ្វីដែលមិននឹកស្មានដល់ អាថ៌កំបាំង ឬគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍។ នេះអាចរួមបញ្ចូលៈ
    • ឈុតខ្លីៗ និងវីដេអូខ្លីៗ៖ ការណែនាំអំពីការចាប់ផ្តើមផលិតផលថ្មីដោយមិនបង្ហាញព័ត៌មានលម្អិតទាំងអស់។
    • សំណួរ​គួរ​ឱ្យ​ចាប់​អារម្មណ៍៖ ដាក់​សំណួរ​បំផុស​គំនិត​ដែល​ប្រឈម​នឹង​ការ​សន្មត់ និង​លើក​ទឹកចិត្ត​ឱ្យ​មាន​ការ​ចូលរួម។
    • រូបភាពដែលមិនច្បាស់លាស់ ប៉ុន្តែគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍៖ ការប្រើប្រាស់រូបភាព ឬវីដេអូដែលទាក់ទាញការមើលឃើញ ប៉ុន្តែកុំបង្ហាញសាច់រឿងទាំងមូល។
  • រក្សាការស្ទាក់ស្ទើរ៖ នៅពេលដែលការចង់ដឹងចង់ឃើញត្រូវបានបញ្ឆេះ វាជារឿងសំខាន់ក្នុងការធ្វើឱ្យទស្សនិកជនចូលរួមដោយបង្ហាញព័ត៌មានយឺតៗតាមពេលវេលា នេះបង្កើតអារម្មណ៍នៃការទន្ទឹងរង់ចាំ។
  • ដោះស្រាយការចង់ដឹងចង់ឃើញ៖ នៅទីបំផុត អ្នកត្រូវផ្តល់នូវដំណោះស្រាយដែលពេញចិត្តចំពោះការចង់ដឹងចង់ឃើញដែលអ្នកបានបង្កើត។

អត្ថប្រយោជន៍នៃទីផ្សារ Curiosity៖

  • ចាប់យកការយកចិត្តទុកដាក់៖ ​ចាប់​យក​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍​​ដែល​គួរ​ឱ្យ​ចងចាំ។
  • ជំរុញការភ្ជាប់៖ ទីផ្សារ Curiosity លើកទឹកចិត្តទស្សនិកជនឱ្យចូលរួមយ៉ាងសកម្មក្នុងយុទ្ធនាការ ស្វែងរកចម្លើយ និងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយមាតិកា។
  • កែលម្អការរំលឹកម៉ាកយីហោ៖ យុទ្ធនាការទីផ្សារចង់ដឹងចង់ឃើញដែលបានប្រតិបត្តិយ៉ាងល្អអាចទុកចំណាប់អារម្មណ៍យូរអង្វែងដល់ទស្សនិកជនរបស់អ្នក។ ពួកគេ​នឹង​ចងចាំ​ម៉ាក​សញ្ញា​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​ការ​ចាប់​អារម្មណ៍ និង​ការ​រំពឹង​ទុក។
  • បង្កើតការភ្ញាក់ផ្អើលជាវិជ្ជមាន៖ យុទ្ធនាការទីផ្សារដែលចង់ដឹងចង់ឃើញគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍អាចជំរុញទីផ្សារនិយាយតគ្នា ។ មនុស្សនឹងចង់ចែករំលែកបទពិសោធន៍របស់ពួកគេជាមួយអ្នកដទៃ។

ឧទាហរណ៍នៃទីផ្សារ Curiosity៖

  • ការចេញលក់ផលិតផល Apple៖ ក្រុមហ៊ុន Apple មានភាពល្បីល្បាញដោយសារការផ្សព្វផ្សាយផលិតផលសម្ងាត់របស់ខ្លួន ដែលបង្កើតឱ្យមានការភ្ញាក់ផ្អើល និងការរំពឹងទុកយ៉ាងសម្បើម មុនពេលការបង្ហាញជាផ្លូវការ។
  • យុទ្ធនាការប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម៖ ក្រុមហ៊ុននានាអាចបង្ហោះសំណួរដែលជំរុញឱ្យមានការគិត ឬអត្ថបទខ្លីៗគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ ដើម្បីជំរុញការសន្ទនា និងការចូលរួម។
  • ល្បែងផ្គុំរូបអន្តរកម្ម ឬបញ្ហាប្រឈម៖ ការបង្កើតល្បែងផ្គុំរូបតាមអ៊ីនធឺណិត ឬបញ្ហាប្រឈមដែលតម្រូវឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រុករកគេហទំព័រម៉ាក ឬទម្រង់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ដើម្បីស្វែងរកដំណោះស្រាយអាចជាវិធីដ៏រីករាយមួយក្នុងការចង់ដឹងចង់ឃើញ។

ខណៈពេលដែលទីផ្សារចង់ដឹងចង់ឃើញគឺជាឧបករណ៍ដ៏មានអានុភាព វាពិតជាសំខាន់ណាស់ក្នុងការធានាបាននូវការផ្ដល់ជូនដ៏ពេញចិត្ត។ កុំគ្រាន់តែនិយាយលេងសើចដោយមិនបានផ្តល់នូវដំណោះស្រាយដ៏មានតម្លៃនោះទេ ព្រោះវាអាចធ្វើឲ្យអ្នកទស្សនាមានការខកចិត្ត។

 

Hoeun Sokchenda
Hoeun Sokchenda
កញ្ញាគឺជាអ្នកបង្កើតមាតិកាអាហារ និងទីកន្លែងទំនងៗ​។ កញ្ញាបានបញ្ចប់បរិញ្ញាបត្រផែ្នកគ្រប់គ្រងទេសចរណ៍នៅសកលវិទ្យល័យភូមិន្ទភ្នំពេញ។

រៀនពីអ្វីថ្មីៗ

spot_img

អត្ថបទថ្មិៗ